söndag 5 februari 2017

Hej!

Idag har vi sjukstuga, dagis levererar.
Dylan fick hög feber i natt o har sovit mkt idag. Novalie & Destiny verkar trötta & trötta så nu är det väl snart deras tur!

Jag som brukar skryta om att barnen så sällan är sjuka!!

Idag har en underbar vän blivit firad då hon fyller 45! Vi var där en stund och fick väldigt god fika och överlämna blomma & paket, tyvärr var vi inte där så länge då barnen är krassliga.

Jag har lite funderingar på vissa saker, ärlighet😮

Det är uppenbarligen inget som tas på så stort allvar & skapar ofta drama 😕

Jag har en enda människa i mitt liv som jag litar på till 100 % o det är min älskade man. Han är min allra bästa vän & min älskling & han gör mitt liv så mkt bättre & glädje fyllt vår dag!!!!!!


Kram

Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar