söndag 26 februari 2017

Godkväll!

Vilken dag, känner mig så fruktansvärt utnyttjad, sviken & lurad 😡

Men min älskade man är min stöttepelare och stora kärlek!
Han står bakom mig till 1000 %

Jag & mina 5 små busar har varit ute & åkt pulka, gungar & myst, lätt dagens höjdpunkt 💚

Dom är så Goa & glada o dom gör mig till världens lyckligaste mamma....

Nicole har haft en kompis här, sen va hon i idrottshallen ikväll.
Destiny är febrig, hostig & har ont i halsen 😢
Dylan hostar & är hes, så febern kommer kanske även där, har bäddat ner honom i vår säng då han vaknar till o från & är ledsen 😕
Men dröjer nog inte länge innan Dessy kommer 💝

Imorgon är det min älskade Novalies födelsedag, tänk att min sessa fyller 4 år, älskade stumpan, ligger en stor hög med paket & väntar på henne 💚💚💚 Nicole & älskling har blåst upp massa ballonger.

Här även pratat med min fina, Tiffany 💚 hon är så klok & underbar!!! & Jag saknar henne, men snart ses vi igen 💚

Nu ska jag natta, bli fri från huvudvärken o va redo för en bra dag med kalas för min lillstora tjej!!

Godnatt & Kram

Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar