tisdag 7 februari 2017

Godkväll!

Har nu ikväll bestämt att det inte blir skola & dagis i morgon 😕 dom är feber fria men inte pigga. Harley däremot ligger däckad i hög feber.

Har ev vän, vars barn blir utsatta i skolan. Det gör mig så arg & ledsen. Fy fån för mobbning 😈😈

Önskar jag kunde göra något, inga barn ska behöva gå till skolan med magont  😢

Annars har dagen varit bra! Har hälsat på svärfar en runda, han va så ledsen, o det blir jobbigt.....han vet själv inte varför han är ledsen!!!

Jag har funderat en del, mkt har ändrats i mitt liv. Oerhört mkt glädje, men dom sista veckorna har inte varit roliga, o det har gjort mig lite sorgsen, skitsnack & falskhet klarar jag mig utan......

Jag har en man som älskar mig & jag har många barn som älskar mig, saknar dock min Tiffy, men snart får vi kramas igen <3

Nu ska jag strax natta, imorgon är en ny dag med dom bästa i mitt liv <3

Kram 

Jeanette 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar