fredag 17 februari 2017

Godkväll!!

Haft en underbar dag, gick upp i morse med mina smågrabbar & små tjejerna 😁 resten fick sova en stund till.

Jag & Dylan gick till dagis, han blev ledsen, vill inte vara där utan storasystrarna. Så nu är det bestämt att vår fina kille får gå tillsammans med Novalie & Destiny <3

Jag är så oerhört glad för detta 😁

Jag har betalat februaris räkningar 👍👍 så jäkla skönt att vara av med dom, redan 😂😂👍

Jag & mina, fina stora tjejer tog med oss 4 av dom små till affären, jösses vilket härligt kaos 😂😂😂😂😂😂

Men när helgens godispåsar ska inhandlas & man får välja precis själv, ja det är så stort & spännande.

Nu sover både Harley & Dylan & älskling nattar dom andra 3 <3

Ungdomarna pysslar med sitt & jag inväntar mannen i mitt liv för en lugn & skön kväll.

Snart beger vi oss av mot Skåne, ska bli underbart att få umgås & kramas med världens bästa mamma, pappa & Tiffy, samt att jag & mannen får några dagar tillsammans 😁👍

Jag hoppas ni får en härlig kväll, va rädd om varandra & njut av det ni har.....

Kram

Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar