fredag 10 februari 2017

Godagens!!!

Hoppas ni alla mår bra😉

Här har förkylningen slagit till med full kraft, men e små busar är på dagis 😄 går fortfarande lika bra att lämna dom, härligt dagis med härlig personal!!!!!

Så nöjd & glad mamma, känns bra att lämna de värdefullaste jag har till detta dagis!

Här en undran, varför i hela världen måste dom söta pannan idag, när det är -20 ute, inte super varmt hör inne, men med raggsockar & tjocktröja funkar det ändå 😊😊

Snart ska jag på utvecklingssamtal med Nicole, spännande att se hur det går för min tjej, jag vet att hon jobbar på bra i skolan iaf 😃

Sen blir de möte direkt efter men för svärfars räkning, han mår inte bra 😢 så nu får vi slå våra kloka huvuden ihop o se hur vi kan hjälpa honom😕

Funderar en DEL på vänskap....finns de nån äkta sådan 😣😯

Men jag har min älskade man o barnen så jag klarar mig så jäkla bra iaf.....bara trött på falskspel, OBS gäller ABSOLUT INTE ALLA!!!!!!!

Hoppas ni alla får en fin dag, njut av det ni har

Kram

Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar