onsdag 8 februari 2017

Godkväll!!

Barnen kom iväg till dagis ändå idag, åh dom hade haft superkul.
 Jag har storstädat Novalie & Dylans rum 😄 blev så fint & mysigt!

Min man bjöd på supergod middag, hans namn på den va Skånsk vintergryta 😆 oavsett va det super & passar denna kalla dagen, vi har haft mellan 15-20 minus.

Jag känner för att GÖRA EN HEL DEL STORA FÖRÄNDRINGAR!!!!Tål att tänkas lite på dock 😕

Funderar oxå på ett svårt får finns i alla familjer, det är ett sånt uttryck som faktiskt stämmer 😉😉😉😉

Jag vet vem som är det i min familj!😉😀

Likadant med "vänner" Hur vet man vilka som är äkta? Nån som vet?? Eller man ska gå på magkänslan?

Jag saknar min Tiffany, vi pratar i telefon var dag, o snart, väldigt snart får jag krama min vackra flicka igen.

Familjen är viktigast, familjen är allt.

Kram

Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar