måndag 27 februari 2017

Godkväll!!

Idag har vi firat världens mest underbara lilla Novalie, hon fyllde 4 år och blir härmed en stor tjej 💚💚

Hon fick paket, favoritmat, tårta & fika, hon somna så go & glad o va helnöjd 😀💚 älskade tös!!

Men jag är så ledsen & arg, hon har precis flera av dom andra barnen syskon som skiter i dom det gör ont i mamma hjärtat.

Att några av mina barn avskyr mig & bryter med mig, ja det är deras val!

Ibland önskar jag att jag vore död!! Slippa må så här o då kanske dom som brutit med mig, kanske inser att jag inte var en värdelös mamma, trots allt.....

Nu sover mina små älsklingar
O jag o min fina älskling & Nicki myser framför tv.n

Imorgon ska jag & Nicole & Harley till Östersund.....Jag ska till läkaren, Nicole till optikern & Harley ska vara vårt härliga sällskap.


Må gott!!!

Kram

Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar