lördag 4 mars 2017

Hej på er 😀

Här en sån ur mysig lördag 😊😊

Vädret har varit underbart så vi tog våra små änglabusar & gick ut, solen stod högt på himmeln och barnen va på strålande humör! När vi kommer hem, så har vår fina Nicole, dammsugit & tvättat golven!! Blir så glad av eget initiativ 😃

Nu är det snart middagsdax, idag blir det stek, sås, potatis till middag!!! Kokta morötter & sallad & ättiksgurka,,, ljuvligt gott

Sa till min älskling när vi var ute att jag va så sugen på chokladbeskvier
Så när vi kom hem, ja då ställer han sig & bakar det 👍😁
Det är väl det som kallas för kärlek 💚💚💚


Jag är så jäkla trött på falska människor, vissa är jag fri från, men ännu några kvar tyvärr, men jag vet oxå att min man står på min sida i alla lägen, o jag på hans. Han är min bästa vän, min stora kärlek mitt allt.

Hoppas ni har en lika underbar Lördag som jag har👍😁

Kram

Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar