onsdag 1 mars 2017

Hej & godkväll!

Hoppas ni mår bra??

Här är det ok,barnen är fortfarande krassliga, men lite piggare.
Så skönt, gillar inte alls när mina små älsklingar är sjuka!

Idag har jag storstädat Novalie  & Dylans rum.....blev så mysigt 😁

Sen har Nicole hjälpt mig att stor röja på ovanvåningen, så Elvis & Dessys rum är lika fina,tänk om det ändå kunna hålla sig så 😀😀😀

Vi var ute en liten stund så barnen fick lite friskluft, älsklingen skotta lite & barnen lekte i snön & jag natta Harley. Så gott för honom att sova ute.

Min man har bjudit på kalops till middag, han bjöd på nybakade morotskaka och han har gjort svartvinbärsgelé 👍👍

Barnen somnade gott, nyduschade & trötta.

Jag funderar på en del saker, tror ärligt att jag bara ska radera o njuta maxat av Min älskade man & våra barn, det är ju dom som får mig att må så jäkla bra!!!!!!!! Orkar inte slösa energi på falska, dryga människor....familj, släkt eller andra energi tjuvar!

Jag längtar så till påsk, för då kommer min älskade Tiffany, hennes pojkvän & hennes pappa & dom ska stanna flera dagar hos oss, så skoj & mysigt!

Nu ska jag krypa upp i soffan & bara vara, kanske se en film med min älskling.

Kram

Jea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar