söndag 5 mars 2017

Godkväll!!

Pub idag är jag trött, efter en vaken natt med en ledsen, älskad Novalie....sky hög feber & så ont i sina små öron 😣

Blev doktorn för hennes del, visa sig vara dubbelsidig öroninflammation samt 1 sprucken trumhinna, vår lilla docka!!!
Jag är så trött på dessa sjukor 😢 Förutom Novalie är Harley sämst, hög feber & dunderförkyld, dom andra är piggare men inte hundra tyvärr. Hoppas dom är mkt piggare imorgon, nu när sportlovet börjar!!!!

Klockan ringde 04,45 i morse 😴😴 då jag & Nicole körde till Östersund & mötte upp en fin vän till henne som kom med tåget från Skåne. Hon ska vara hos oss ändå tills Lördag 😊

Dessa fina chokladbiskvier har min älskling bakåt, bara för att jag var lite sugen på en 😀 det är sånt som kallas kärlek 💚




Tog denna bilden ikväll, jag tycker att istappar är magiskt vackra!! Nu sover mina älskade små, jag har krupit upp i soffan, men nåt så ruskigt trött, så lär bli en tidig kväll.

Kram

Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar