torsdag 9 mars 2017

God kväll 😊

Ja, nu är det kväll, har haft både en mycket bra dag & en dålig dag....

Jag & mina 5 små godingar begav oss iväg till pulkabacken. Harley sov så gott i vagnen, härligt för han & va varmt nerbäddad & sova gott i fru ska luften. Dom 4 andra trollungarna hade så skoj 😁😁 älskar att höra deras fnittrande skratt när dom susar ner för backen 😀

Härligt att se deras stolta små ansikten när dom gjort världens finaste snöänglar. Som dom berikar mitt liv, med lycka, kärlek & många gråa hår.

Här haft en dispyt idag med Nicole, är väl så att man som förälder & barn har olika åsikter ibland & att man kan bli osams. Det som gjorde mig riktigt arg va att dom drog iväg o blanda in andra människor. Mitt liv, mina barn sköter jag & min man! Har pratat med henne om detta, hon har bett om förlåt, vi har kramats, pussas o talat om att vi älskar varann, mina fina, härliga, bångstyriga tonårsflicka, som jag älskar dig!!!

Jag har krupit ner i sängen, när jag skulle lägga mig hade visst Dessy hittat sängen 😕 så nu ligger vi skavfötters hon & jag 😆😆

UndrAr hur länge det dröjer innan Novalie & Dylan kommer??

Elvis & Harley kommer aldrig, dom är så nöjda i sina sängar 👍👍

Här pratat med 2 som jag älskar & saknar, min fina Tiffy 💚 & min älskade mamma 💚💛 pratar med både Tiffy & mor/får dagligen.

Här en hel del funderingar & vissa saker stör mig, skulle kunna låsa in mig o min familj & kasta Nyckeln eller varför inte dra till Australien.....hum tål att tänkas på!!

Natti,natt

Kram

Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar