tisdag 7 mars 2017

Hej!!

Idag är ännu en underbar dag, solen skiner & snön gnistrar!!

Jag har många funderingar på barn.

Jag har 9 barn, varav en som brutit med oss pga att detta barnet gjorde fel v i  livet,så som massa stölder osv.....o inte tålde att vi som föräldrar & vuxna satte ner foten  & sa STOPP.

Jag  som mamma anser att detta barn nu är vuxet och givetvis önskar jag att detta barn slutat upp med alla dumheter, men människor som har kontakt med detta barn
påstår så mkt om detta barn  så jag blir mörkrädd.....Hur kan ett barn trilla så snett?

Otrohet, stölder, lögner om sjukdomar, tex livmoderhalscancer.....då har man problem....önskar så att barnet får hjälp.

Sen har jag försökt/försöker lära mina barn, oavsett ålder att gör man fel, sårar någon osv då ber man om förlåt!!! BARN har så svårt att be om ursäkt idag, dom har svårt att säga tack & dom uppskattar inte det lilla  i livet 😕

Sen allt detta med  sociala medier, så oerhört tuffa dessa ungdomar är bakom skärmarna, mobbning, fula ord, kränkningar hit & dit. UndrAr om dom varit lika tuffa i verkligheten??????

Saknar detta när man bredde goda mackor & tog varm oboj & va  ute & åkte pulka o sen fika, tack o lov älskar våra små änglatroll detta, sant som det är sagt små barn, små bekymmer!!!!

Jag har lite egen tid med 3 små godingar då min älskling är i Östersund med Elvis & Novalie.

Nu ska  i gå ut i solen & busa i snön innan det är dax att fixa middag. Hörs av

Kram Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar