söndag 25 december 2016

Juldagen 😊


Hej & godkväll! Idag är en av dom dagarna jag gillar mest!
Inga måsten utan en dag att bara vara!

Lite om denna 9-barns mamman!

Jag är gift med mannen i mitt liv, den 27/12 har han & jag 7 år tillsammans. Han är pappa till våra 5 minsta barn.
För lite drygt 2 månader sen, flyttade vi ifrån Skåne till Hammerdal i Jämtland.
Vilken förändring vi gjort 😉 åh vet ni?? Vi har haft en vit jul 😊

Jag är oxå stolt mamma till 6 flickor & 3 pojkar

Jennifer 22 år
Alexandra 19
Tiffany 17 år
Nicole 14 år
Elvis 6 år
Destiny 5 år
Novalie 4 år
Dylan 2,5 år
Harley 1 år.

Med oss till Hammerdal har vi med oss alla utom Jennifer, hon flyttade för flera år sen.
Tiffany är inte heller med oss till Hammerdal 😕
Saknaden är stor.....

Vi fick däremot med oss Alexandras pojkvän Lukas 😊 vår fina, goa svärson med oss till Hammerdal.


Varför jag älskar juldagen....för DET är en dag där man bara kan vara!
Jag var uppe tidigt med Harley, vi mös, röjde köket o plocka undan.
Efter nån timme kom Dessy & Novalie, direkt börja dom leka med alla sina fina julklappar 😁
Snart kom även Elvis, sist upp  var
 Dylan, han sov o sov, all spänningen släppte nog efter tomtebesök & paketöppning igår 😊 Men barnen har lekt o busat hela dagen, Elvis har spelat Wii, han älskar det & är så duktig, han sopar banan med mig fullständigt...hihi.

Vi har även hunnit med att vara ute en stund i snön 😊😉
Barnen har provat skidor, åkt både pulka & snowracer.



Nu sover mina små änglatroll gott, jag väntar på min älskling som är där uppe o nattar Elvis & Destiny.

Kanske det kan bli någon  film & lite godis med min man & dom stora ungdomarna?!!

Tack för titten!!

Kram Jeanette


3 kommentarer:

  1. Verkar som en bra blogg, kommer fortsätta att läsa om det kommer dagliga uppdateringar ����

    SvaraRadera
  2. Vad heter dina barn i andranamn?
    Alltså allihop?

    SvaraRadera