måndag 26 december 2016

Hej & godkväll!

Idag har varit en lång o seg dag! Barnen har lekt & busat varit lite omöjliga till & från 😀

Men det är väl så barn ska vara? Dom skänker så mycket glädje, ger mig så många skratt o även en hel del gråa hår😕

Jag har haft en stor saknad idag, även känt mig lite ensam, fast jag har alla mina älsklingar hos mig. Fick pratat med min älskade, saknade Tiffy idag. Hon lät lite gladare iaf, hon var så ledsen när vi pratade på julafton. Där lyste saknaden igenom massor. Älskade flicka,, min saknad är enorm.

Saknar även mina gamla, måste ta mig ner till Skåne så jag kan krama dom, min fina pappa är ju 81 år & börjar bli gammal, o min fina mamma har den vidriga sjukdomen alzheimers......måste åka till dom.....Snart ☺

Jag fick lägga mig o vila en stund innan idag, oerhört välbehövligt, även om jag hatar att lägga mig på dagen, vill ju vara med min familj.

Alexandra, hon har varit helt underbar o städat vår ena stora garderob, dom kan om dom vill våra fina ungdomar!

Dom stora följde med dom små ut en sväng medans jag fundera ut middag, blev rotfruktslåda & kött, va helt okej faktiskt 😊

Nicole va snäll & erbjöd sig att duscha sina småsyskon idag, blev så glad över att hon fråga 😊 så nu sover nästan alla små & lugnet börjar infinna sig!

Vår fina svärson har bestämt att vi ska spela monopol & äta lite gott ikväll, mysigt initiativ av honom, älskar när familjen är samlad & umgås!

Jag önskar er alla en fin kväll.

Kram
Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar