fredag 30 december 2016

Hej!!

Idag har varit en riktigt jobbig dag, ont i huvudet & trött.

Har varit & handlat hem lite gott till imorgon! NYÅRSAFTON & familjen är samlad, underbart, fantastiskt, härligt & vilken lycka.
Min älskade familj 😄😄

Imorgon gifter min äldsta dotter sig!!  Vi är inte välkomna. Hon väljer att skylla allt på mig, berättar hur jag splittrat familjen osv.... när sanningen är att vi satte ner foten, när hon stal på div olika ställen, skolor, praktikplatser osv.

Då sa hon upp bekantskapen med oss, tragiskt.....Men det är hon som är ensam, hon har ett litet umgänge med sin ena syster, sen endast kontakt via fb, sms/telefon med en av de andra systrarna, dom andra 6 syskonen har hon ingen kontakt med alls. 5 av syskonen, vet inte ens vem hon är, då dom är små.

Hon har förlorat så mkt, pga sin bitterhet och tjurskallighet. Hon ljuger  & manipulerar folk....Men sanningen hinner alltid ifatt.

Mina små änglatroll sover så sött 😊 Lukas jobbar dygnspass och dom andra är däruppe. Jag myser ner mig i soffan med mannen i mitt liv!!!

Fridens gott folk 😊


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar