tisdag 27 december 2016

Godkväll!!

Idag är en riktig skit Dag!!
Men då jag är gift med världens bästa man, så håller jag mig på benen!

Mina barn & min man är allt jag behöver......det är oxå dom som får mig att må bra!

Jag är en väldigt lättlurad och godtrogen människa...tyvärr.....måste sluta upp att vara det.

Från o med nu är det min familj som gäller till 1000 %

I övrigt har vi haft en lugn & bra dag. Barnen har lekt o busat, mannen bjöd på lasagne & sallad, han är oslagbar på matlagning, inte så konstigt då han är kock i grunden 😊

Jag har precis hämta hem Lukas från jobb, gillar inte alls att köra bil på kvällen, för det första är jag halvblind 😯, för det andra, halvdåliga däck på bilen 😯 & för det tredje, skraj att där ska springa upp älgar på vägen!!!!!!!Men nu är vi oskadda o hemma!!!!

Nicole har en kompis som sover över, dom ska nog till Östersund imorgon, shoppa & gå på bio eventuellt.

Nä, nu ska jag göra min älskade man sällskap, ha en trevlig kväll!!


Kram

Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar