torsdag 18 maj 2017

Hej 😁😁 Long time ni see 😼😉


Som texten lyder, nu Àr det lÀngesen!! Hoppas ni alla mÄr bra!!

HÀr Àr det bara finfint och dagarna snurrar pÄ i ryslig fart.
Barnen Àr i skola & dagis.
Trivs bra och jag Àr vÀrldens stoltaste mamma till dessa juveler!!

Studsmattan Àr framtagen till barnens förtjusning, Nicole kör pÄ med sin gymnastik, nu gör hon flickis sjÀlv "sÄ stolt"

Elvis han spelar fotboll och ska nog börja spela schack som han gillar 😉

Sen Ă€r vi pĂ„ barnrumpa 2 dagar i veckan och jag Ă€r sĂ„ imponerad av dessa barn! Min lilla Dessy Ă€r en fena pĂ„ att rocka med rock ring o Ă€ven grym pĂ„ att hjula 😀

Novalie Àr oxÄ jÀtteduktig, o hon kÀmpar pÄ sÄ hon Àr rent slagen efterÄt!

Elvis, Dylan o Harley Àr Àven dom med och har kul!

Nicole hon höjer sina betyg och kĂ€mpar verkligen pĂ„ i skolan, som hon har vuxit bara det sista Ă„ret, snart ska min fina tjej konfirmeras 💚💚💚
O till vĂ„r stora glĂ€dje kommer min Ă€lskade Tiffy & hennes fina pojkvĂ€n o Ă€r med pĂ„ hennes stora dag, Ă€ven min ena syster o hennes dotter kommer 💛💛

Nu Àr det dax för mig att natta, imorgon Àr det Fredag, Nicole slutar tidigt. Sen fÄr vi se vad vi hittar pÄ.

Sov gott!!
Kram
Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar