tisdag 30 maj 2017

Godkväll 😊

Hoppas ni mår bra, här är det toppen! Tillbringat dagen i solen 😁
Jag & Harley tog en skön promenad när dom andra va i skola/dagis 😀


Sen har vi varit hemma, lekt, busat, ätit melon, grillat korv & myst.

Elvis & pappa har varit & spelat fotboll. Jag duchade 3 små busar sen fick jag hjälp av Nicole att städa undan.

Så skönt att vakna imorgon o veta att här är rent & ordentligt.

Imorgon när barnen är på dagis/skola ska jag baka 😁😀😁

För på Söndag Konfirmeras min älskade Nicole 💛💛💛💛

Så imorgon sätter sig min älskade Tiffany & hennes pojkvän på tåget så på Tors får jag krama & pussa henne igen. Längtar så 💚💚


En nyklippt liten älskling 😀

Det var så vackert på vår promenad idag 💚




M
Medans min lille plutt sov intog jag solstolen en stund 😁

Det gav resultat 😆

3 av dom jag älskar mest 😉

2 av mina älskade pojkar 😆
jag bara älskar denna bilden på Novalie 😄😄Härliga tös 😆
mår underbart 💚💛💚💛
störst av allt är kärleken!!!
Mina 💛💚💛💚💛💚💛💚

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar