söndag 28 maj 2017

Godkväll!!

Hoppas ni alla mår bra 😀

Här är det så bra så bra. Haft några lediga dagar med min älskade familj.

Haft världens bästa morsdag, så mkt kärlek, mina älskade barn har firat mig med allt möjligt.

Vi har varit ute massor & myst, fikat, kramats & P ussats. Saknar dock min Tiffy, men vi har pratat flera ggr idag. På Tors kommer hon & hennes fina pojkvän hem....så ska vi mysa o njuta av varandra i flera dagar, älskade tös 💛💛💛💛

Jag är så stolt så det finns inga ord i världen som räcker till för att beskriva mina barn.....8 av dom är fina, underbara, omtänksamma, älskvärda & familjära. Dom är så fina mot varann och andra. Jag är så glad att jag har äran att få vara deras mamma 💚💚

Nu ska jag ta en varm, skön dusch innan sängen kallar 😀😀

Kram

Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar