lördag 1 april 2017

Hej på er!!!

Nu är det längesen jag blogga. Min ork & energi har varit borta!!

Sjukdomar har avlöst denna familjen, jag har dockklarat mig undan  det mesta. Förkylningar & magsjuka har avlöst varann.

Men nu är det full rulle på alla igen.....tack o lov!!

Vi har oxå mist min fina svärfar 😢😢😢 han gav upp, orkade inte mer 😢😢

Han somnade in lungt & stilla, men fyyyy vad saknaden är stor 😢😢

Nu har vi en väntande begravning framför oss.....usch, men jag hoppas han har återförenats med sina kära. Vila i frid du underbara man 💛💛💛

Men jag ser framemot påsken nu, min älskade Tiffany, hennes pojkvän & hennes far kommer upp & firar den med oss, ska bli så skoj & mysigt.

Imorgon hoppas jag på ok väder, då ska jag ta dom små till lekplatsen så kan dom cykla o ha kul en stund.

Nu sover mina små älsklingar, Nicole är på konfa läger 😀 saknar henne 💝 men kommer hem imorgon.

Nu är det soffläge.

Trevlig lördag på er alla 💝

Kram

Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar