söndag 16 april 2017

Hej på er 😀

Hoppas ni alla mår bra, och har haft en underbar påsk 😀😀

I Torsdags kom min älskade Tiffany, hennes pojkvän & pappa. Här varit underbart att få rå om henne några dagar. Är så glad att hon hittat en sån fin pojkvän!! Jättefin kille, som verkligen tycker om henne 💚💚

Vi har myst, ätit gott, letat påskägg som påskharen gömt.

Vi har njutit av solen, lekt, skrattat & mått underbart. Tyvärr åker min fina tjej hem till Skåne imorgon,men snart ses vi igen 💚💚

Lägger in lite bilder på min fantastiska familj, som jag älskar mer än något annat 💛💛💛💛💛💛💛💛

Älskade lille Harley 😀

Älskade Novalie 😀

Älskade Elvis 😀

Älskade Dylan 😀

Älskade Destiny 😁

Mina älskade barn, min stolthet & enorma lycka 💛💚💛💚💛💚💛💚

Min älskade Tiffany 😀

Min älskade Nicole 😁

Min älskade Alexandra 😀

Jag & Chatte 😀

Jag & Lukas 😀

Jag & mitt livs kärlek 💛💚💛💚💛💚



Nu ska jag njuta av kvällen, och med dom människorna jag har äran att få ha I mitt liv 💛💛💛 den finaste familjen i världen!!!!


Kram

Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar