tisdag 11 april 2017

Hej på er!!

Hoppas att ni alla mår bra!
Här är det fullt ös medvetslös.

Men vi är äntligen friska, barnen är i skolan och på dagis, äntligen går Dylan till dagis med glädje. Men han försäkrar sig varje dag att jag kommer och hämtar honom, älskade lilla gos 💚💚💚

Nu har vi ganska fina dagar här uppe i norr, snön är i stort sett helt borta.

Imorgon ska jag på magnetröntgen 😯, verkligen avskyr den undersökningen, men ett måste i detta läget, men med världens bästa man & o dom finaste barnen i världen, vet jag att jag fixar detta. Min älskade familj är ovärderlig.

Barngympan jag startade är hur kul som helst 😀 vilken respons med 30-talet barn var gång, ni kan tro det blir svettigt men en massa pigga, busiga barn med massa spring i benen 😀😀😀 HÄRLIGT!!

Idag har jag städat, va härligt att krypa upp i soffan med 5 nyduschade trollungar o känna doften från ett nyskurat hem -HARMONI.

På Torsdag kommer min älskade, vackra Tiffany, hennes pojkvän & hennes pappa upp till oss, så min älskade familj är komplett över hela Påsken, kan knappt bli bättre & Vi alla ser fram emot detta.

Nä nu kallar sängen, va rädd om er!!

Kram

Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar