tisdag 24 januari 2017

God kväll!!!

Först vill jag be om ursäkt för att jag i te skrivit på länge,skäms & ska bättra mig!

Jag har mått väldigt dåligt en tid. Långt under isen, svårt att hålla mig flytande.Känner mig ensam & ledsen trots min underbara familj.

Min värk är hemsk & gör mig alldeles oduglig, har som tandvärk i hela kroppen. Den ger mig sömnlösa nätter och dåliga dagar.

Känner mig som världens sämsta mamma, för min ork är som bortblåst.
Jag vill vara ute & leka, jag vill baka & pyssla med barnen, men gör så gott jag kan & barnen verkar glada iaf.

På Måndag börjar inskolning på dagis för Destiny, Novalie & Dylan "15-timmars" tror dom har längtat efter dagis....

Här läst lite papper ikväll, som satte igång mina tankar, är jag verkligen en sån urusel mamma??😕

Jag vet att jag är en bra mamma, o jag älskar mina barn mer än något annat! Ett av mina barn har tagit avstånd då hon själv snurrat in sig i så mkt lögner så hon kan inte ta sig ur dom!

Men det är hon som är ensam, de gör mig ont
Det är hon som missar allt med sina syskon.
Det är hon som är ensam alla högtidsdagar, jul, jul, midsommar, påsk osv..........hennes 5 minsta syskon vet inte ens vem hon är........usch!

Nu är det nattidax.....Alla mina änglatroll sover sött!!


  • Kram Jeanette 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar